Mezoterapia igłowa marcin

Mezoterapia igłowa Warszawa

Zabieg ten polega na podaniu leku, substancji biologicznie czynnej w skórę właściwą lub podściółkę tłuszczową, czyli tkanki, które wywodzą się z mezodermy. Stąd też drugie znaczenie nazwy. Inną jej nazwą jest intradermoterapia, czyli podanie substancji w głąb skóry. Zabieg mezoterapii składa się z nakłucia za pomocą igły oraz podania substancji biologicznie czynnej do ostrzykiwanego miejsca. Podajemy preparat do skóry, czyli powierzchownie. Powstają depozyty, z których wprowadzone substancje stopniowo są uwalniane, nie wpływają dzięki temu na cały organizm, tak jak to jest w przypadku podania leku bezpośrednio dożylnie albo doustnie. Substancje, które dostarczamy podczas iniekcji działają nawilżająco, biostymulująco, rewitalizująco a niekiedy doprowadzają do lipolizy, ale również nakłucia odgrywają ważną rolę. Duża ilość iniekcji powoduje przekrwienie skóry, a każde ukłucie stymuluje komórki naskórka i skóry do przebudowy, wytwarzają się nowe włókna kolagenowe. Uszkodzenie ścian naczyń włosowatych pobudza proces koagulacji, płytki krwi ulegają degradacji uwalniając czynniki krwi, powstaje miejscowy stan zapalny. Wydzielane są cytokiny, limfocyty i monocyty. Dochodzi do remodelingu, czyli pobudzenia tkanek znajdujących się w pobliżu iniekcji aby zaczęły wytwarzać włókna kolagenowe, elastynę, a także glikozaminoglikany.

• brak jędrności skóry,
  • skóra odwodniona,
  • cienie pod oczami,
  • rozstępy, blizny;
  • wypadanie włosów.

• ciąża, karmienie piersią;
  • choroby nowotworowe,
  • choroby autoimunologiczne tj.: cukrzyca, łuszczyca, bielactwo, rybia łuska;
  • alergie oraz stany zapalne skóry,
  • infekcje bakteryjne, grzybicze czy wirusowe;
  • zaburzenia krzepnięcia krwi, hemofilia;
  • skłonność do blizn i zwłóknień, skłonności do powstawania teleangiektazji;
  • zażywanie leków przeciwzakrzepowych tj. kwas acetylosalicylowy, acenokumarol, niesterydowe leki przeciwzapalne tj. ibuprofen, wit. E;
  • choroby bakteryjne, wirusowe, grzybicze.

Cennik mezoterapii igłowej